Kwota odpłatności za obiady w styczniu 2023 r. wynosi: 95,00 zł (19 dni x 5,00 zł).
Rodziców, których dzieci będą nieobecne w szkole, prosimy o telefoniczne zgłoszenie nieobecności dziecka do godz.9.00 u intendentki – tel. 14 655 73 66 w. 27.
Opłaty prosimy wpłacać na konto szkoły: 63 1020 4955 0000 7802 0267 7417. Wpłaty należy dokonać do dnia 10.01.2023 r. Prosimy o przestrzeganie terminów wpłat, zgodnie z Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej SP nr 2 w Tarnowie pkt. III.
Jeżeli możesz, włącz się w zbiórkę artykułów tak bardzo potrzebnych żołnierzom broniącym Ukrainy. Szczegóły na plakacie – kliknij!
Zapraszamy uczniów do udziału w konkursie na animację pt. „Życzenia na Boże Narodzenie”. Zobacz Regulamin konkursu.
Szkolna biblioteka oraz działający w naszej szkole Zespół Wsparcia Edukacyjnego Uczniów z Ukrainy zachęca do włączenia się w akcję charytatywną „Świąteczny podarunek dla dzieci i młodzieży z Ukrainy”.
W ramach akcji zbierane są przybory szkolne i słodycze dla dzieci z Bursy przy ul. św. Anny oraz uczęszczających do naszej szkoły. Podarunki można przynosić do biblioteki szkolnej lub do świetlicy (do p. U. Bobrowskiej).
Zbiórka trwa od 6 do 21 grudnia br. Lista potrzebnych produktów znajduje się poniżej.
Nie pozostańmy obojętni! Okażmy serce, aby czas świąt Bożego Narodzenia był radosny także dla dzieci z doświadczonej wojną Ukrainy!
Kwota odpłatności za obiady w grudniu 2022 r. wynosi: 80,00 zł (16 dni x 5,00 zł).
Rodziców, których dzieci będą nieobecne w szkole, prosimy o telefoniczne zgłoszenie nieobecności dziecka do godz.9.00 u intendentki – tel. 14 655 73 66 w. 27.
Opłaty prosimy wpłacać na konto szkoły: 63 1020 4955 0000 7802 0267 7417. Wpłaty należy dokonać do dnia 10.12.2022 r. Prosimy o przestrzeganie terminów wpłat, zgodnie z Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej SP nr 2 w Tarnowie pkt. III.
Kwota odpłatności za obiady w listopadzie 2022 r. wynosi: 100,00 zł (20 dni x 5,00 zł).
Rodziców, których dzieci będą nieobecne w szkole, prosimy o zgłoszenie telefoniczne nieobecności dziecka do godz.9.00 u intendentki – tel. 14 655 73 66 w. 27.
Opłaty prosimy wpłacać na konto szkoły: 63 1020 4955 0000 7802 0267 7417. Wpłaty należy dokonać do dnia 10.11.2022 r. Prosimy o przestrzeganie terminów wpłat, zgodnie z Regulaminem korzystania ze stołówki szkolnej SP nr 2 w Tarnowie pkt. III.
Strona 4 z 6
Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa nr 2 im. S. Konarskiego w Tarnowie Rights Reserved.