Nabór do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2021/2022 rozpocznie się 17 maja i będzie prowadzony w sposób elektroniczny.
Wnioski o przyjęcie do klas pierwszych szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 17 maja do 21 czerwca, a w przypadku oddziałów dwujęzycznych, międzynarodowych, wstępnych, sportowych oraz oddziałów, do których obowiązuje sprawdzian uzdolnień kierunkowych - od 17 do 31 maja.
Aby zalogować się do systemu elektronicznego naboru, każdy uczeń otrzyma od wychowawcy własny login i hasło. Logowanie do systemu naboru dla kandydatów będzie się odbywać przez stronę: https://malopolska.edu.com.pl/kandydat.
Po zalogowaniu na tej stronie każdy powinien sprawdzić swoje dane umieszczone na koncie, ewentualnie dokonać poprawek, a następnie przejść procedurę rekrutacyjną. Konta będą dostępne dla uczniów od 17 maja od godziny 8:00.
Zachęcamy uczniów i ich rodziców do udziału w webinarium (szkoleniu online), w którym będzie można dowiedzieć się, jak wygląda proces rekrutacji, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie dokumenty dostarczają kandydaci do szkół. Pokazany będzie również cały proces wyboru placówek oraz podpisywania elektronicznego wniosku.
Webinarium odbędzie się 13 maja 2021 r. (czwartek) o godz. 17.00 i będzie trwać do 90 minut. Będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych po kliknięciu linku: www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja.
Więcej informacji na temat rekrutacji do tarnowskich szkół można znaleźć na stronie: https://tarnow.pl/Dla-mieszkancow/Edukacja/Rekrutacje-do-przedszkoli-i-szkol/Rekrutacja-do-szkol-ponadpodstawowych.
Copyright © 2024 Szkoła Podstawowa nr 2 im. S. Konarskiego w Tarnowie Rights Reserved.